Saturday, December 22, 2012

גוגל אדסנס PPC: תוכן או חיפוש?

כאשר זה מגיע כשלשלם עבור כל קליק הפרסום גוגל נותנת למפרסם שתי אפשרויות רחבות. פרסום בתוצאות חיפוש, פרסום באתרי תוכן, או שרבים בוחר לעשות את שניהם. פרסום בחיפוש משמעות הדבר הוא שתוצאות מוצגות בגוגל תחת חיפושים, ובתוצאות החיפוש של מפיציה. הפרסום ברשת התוכן של Google חל על אתרי אינטרנט שבוחרים לשלב "אדסנס" לאתרי האינטרנט שלהם. כAdSense במהירות מתרחב, זה נראה כעת על מיליוני דפי אינטרנט בכל רחבי האינטרנט. עם זאת, מפרסמים רבים רוצים זה לטובת פרסום אך ורק בתוצאות חיפוש.
ישנן מספר סיבות לכך, והראשונה הוא אמון. זו הייתה התוצאה של אתרים קטנים יותר, ועד לאימפריות adsense יחליט לעסוק בהונאת קליקים. למרות שהבעיה הזאת מתרחשת במחקר הוא הרבה פחות דומיננטי. לחץ מחקר רמאים הם אלה שמנסים להחליש את ההחזר על השקעה של מתחרה. עם אדסנס אותו הדבר חל, עם בעל האתר מנסה להגדיל את הכנסותיו באמצעות טקטיקה דומה.

סיבה נוספת לבעלי האתר בוחרים לשוק עם תוכן היא המוטיבציה של הקונה כשהוא באתר אינטרנט. מישהו באתר אחר מלבד המפרסמים יכול להיות שם מסיבות אחרות לגמרי. לדוגמה, אתר אינטרנט דן על החסרונות של אדסנס, היית מודעות שמוכרות "אתרי AdSense", למשל. אנשים יכולים ללחוץ עליו, אבל אין זה סביר לקנות אחרי שקרא את ביקורת שלילית. הסיבה האחרת יכולה להיות שהאדם באתר adsense בעצם מחפש צבעים הטובים ביותר לשימוש. האדם לא היה מוצא את המודעה הרלוונטית, אבל אתה יכול ללחוץ על הפרסומת לטיפול חינם.
אתרי אדסנס לעתים נדחים על ידי המפרסם, כי הם מרגישים שזה ממשל יותר. בדיקה באמצעות אתרי אינטרנט כדי לראות עד כמה הם חשובים, ועריכה של ההצעות שלהם כדי לוודא שהם עדיין מופיעים בדף. עם כמה מילים שיש רשת של מעל 500 אתרים, זה בוודאי מייגע ויקר. למרות זה מקרה, רב גם מוצא שהחשבון AdWords שלהם חוזר אתרים, שגם לא נראים לנסות לתמוך מילות המפתח שלהם. הדוגמא לכך היא עליה, הוא במונחים משפטיים המופיעים באתרי פרסום AdSense "תנאים והגבלות" דפים ו" מדיניות פרטיות ".

בעוד רבים לדחות את הפרסום לתוכן, יש עדיין מי שחושבים שמספק החזר על השקעה דומה לחיפוש. סיבה אחת לכך ניתן למצוא בעובדה שהמפרסמים נוטים יותר לבחור בלחיצה אחת. כפי שזה מתרחש המפרסם יש פחות תחרות ולכן המחיר של המילה מפחית. מפרסם גם מוצאים ROI טוב מאתרים של בעלי אתרים שמחליטים לקדם באופן פעיל השירותים של המפרסם בתוכן שלהם. דוגמה לכך ניתן לעשות זאת משיחות הפעם שמישהו על שירותי הדפסה, ולמעשה ישירות ממליצה שירותי המפרסם. זו התפתחות חיובית עבור המו"ל והמפרסם, ודרך טובה למפרסמים כדי לנוע קדימה. למרות זאת, המו"לים לזכור תמיד שלא להיות יותר מדי ברור בכך, או קונים מתמצאים בהחלט לחשב את המו"ל הצפוי.

סיבה נוספת למפרסמים לבחור בתוכן שלהם עלתה בקנה מידה, עם זאת, זה יכול להיעשות גם דרך מנועי חיפוש. עם זאת, העובדה הוא כי מי שיבחר פרסום ברשת תוכן צריך לבחור את רשת גוגל אדסנס. זה מוסדר בהרבה ומעל yahoo ושווה אחרים, בעוד איכות רשת המו"ל שלו: מפרסמים יקבלו את ההזדמנות כדי לקבל את המסר שלהם על פני מגוון רחב של אתרי אינטרנט.

למרות אדסנס להיות מפיץ התוכן PPC הטוב ביותר בוודאי לא בהשוואה לאיתור מפרסם. בחיפוש אחר את המנהלים המתאימים ביותר יותר מוסדרים, ופחות במרמה. זה תמיד היה את המפרסמים לבחור חיפוש על תוכן. למרות זאת, הבעלים תמיד לבדוק AdSense ולראות אם הם יכולים לספק את ההחזר על ההשקעה שהם מחפשים. חלק מהמפרסמים אומרים שתוכן מספק תמורה טובה יותר לפעילויות המחקר שלה. זה משתנה, עם זאת, באופן כללי, הוא עדיין המלך של חיפוש למפרסמי PPC.


No comments:

Post a Comment